오늘의 영어회화

오늘의 영어회화 열심히 배우고~인생을 즐겁게 살도록 준비하자~1600-8948

드문이 2014. 4. 29. 13:35

I have a problem with my credit card.

Tell me what the problem is.

There is a charge on here that I didn't make.

What was the charge for?

It was a charge for a 300 dollar-jacket that I never bought.

Are you sure that you didn't make that purchase?

I would know if I bought something that expensive.

When was this purchase made?

It was bought on Apr. 2nd at 10:00 am.

We'll do an investigation.

Do I have to pay for this charge?

No, you don't. We'll take care of it.

제 신용카드에 문제가 있어요.

문제가 무엇인지 말씀해주세요.

제가 구매하지 않은 것에 대한 요금이 청구되었어요.

무엇에 대한 요금으로 청구되었나요?

제가 구매한 적이 없는 300불짜리 재킷이 청구되었습니다.

구매하지 않으신 것이 확실하신가요?

제가 그렇게 비싼 것을 샀다먄 알 거예요.[기억할거에요]

언제 구매한 것으로 되어있나요?

4월2일 오전 10시에 구매한 것으로 되어있습니다.

저희가 조사해 보도록 하겠습니다.

제가 이 요금을 지불해야 하나요?

아니요. 저희가 알아서 처리하도록 하겠습니다.

 

 

 

출처; SPIc SQUARE